دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

ولایتمداران

چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۳ ب.ظ

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سید حسن نصرالله: ما بیش از ایرانی ها به ولایت فقیه اعتقاد داریم

◀️دبیر کل حزب الله لبنان:

🔸اعتقاد ما به ولایت فقیه با بسیاری از ایرانی‌ها که ولایت را قبول دارند فرق می‌کند اعتقاد ما قوی‌تر است.

🔸ما اعتقاد داریم اگر، ولی فقیه فرمود: پیشنهاد و نظر من این است (امر نکرد) ما باید اطاعت کنیم (در ایران می‌گویند ایشان دستور ندادند پیشنهاد کردند/ ما بالاتر از قانون اساسی به ایشان اعتقاد داریم.

🔸ما در لبنان وقتی در شورای حزب الله بحث می‌کنیم اگر احتمال بدهیم اینکار را بکنیم حضرت آقا ناراحت می‌شوند بدان عمل نمی‌کنیم اگر احتمال بدهیم خوشحال می‌شوند بدان عمل می‌کنیم.

 

سید حسن عزیز شما نمیدانید که در ایران ولایتمدارانی هستند که حتی به اوامر، تاکیدات، دستورات ایشان نیز عمل نمیکنند چه برسد به پیشنهاد و نظر

  این نوع ولایتمداران حتی اگر ولی فقیه به آنها صراحتا با ذکر نام و نام خانوادگی و کد ملی نیز امر کند به انجام عملی، آنها میگویند رهبری بر اساس تقیه و اجار امر کرده و لذا آنها میبایست برای مبنای نظر و عقیده خود عمل کنند.

این نوع ولایتمداران معتقدند تاکیدات و اوامر ولی فقیه صرفای برای خود ایشان حجت است و آنها باید طبق نظر متخصصانه و کارشناسانه خود عمل کنند و این بهترین و کاملترین و جامعترین نوع ولایتمداری است.

 

◀️ اعجاب اور است که چرا وقتی اسلام در سرزمین عرب آغاز میشود، مردانی در ایران به حقیقت آن معتقد میشوند و نیز وقتی حاکمیت ولایت فقیه در ایران شکل میگیرد، مردانی از لبنان به آن اعتقاد راسخ و حقیقی پیدا میکنند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۲۸
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی