دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

شهید جهان ارا

سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۵۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

پاکی من با شهادتم است!

✍️ خداوندا! من چه بگویم از این همه دردها و از این همه ظلم‌هایی که بر خود روا داشتیم؟ ای معبودم! من بنده‌ی ذلیلت، من بنده‌ی حقیرت، من بنده‌ی ظالم بر نفسم چه بگویم؟ این هستی مرا خداوندا چه سرنوشتی است؟

 تو خود می‌دانی که از آن لحظه‌ای که در #راهت قرار گرفتم، امیدم، حرکتم، راهم، زندگی‌ام و هر آن چه در توانم بود، در راهت گذاردم و در این راه چه حرکت‌های ضد خدایی که صورت نگرفت. خداوندا! خودت مرا در آخرین نَفَس‌هایم در راهت قرار ده و این را می‌دانم که تنها #پاکی من با #خونم و #شهادتم می‌باشد.

 تو را به جان سمبل زنان عالم، #فاطمه‌ی_زهرا سوگند می‌دهم که این نعمت را به من ارزانی دار که دیگر تاب تحمل این #دنیا را ندارم، خودت می‌دانی. پس تو را به وحدانیتت سوگند، #شهادت را از من پذیرا باش و این نیت را به عملم مبدل گردان. معبودم!

📝 «یادداشتی از شهید سیدمحمدعلی جهان‌آرا »
📚 برگرفته از کتاب جهان‌آرا ص ۲۷۶

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۱۲
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی