دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

ارث به جا مانده هاشمی

شنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۵۴ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

جهانگیری علیه هاشمی رفسنجانی؛ جماران مشغول تنظیم و نشر خاطراتش!

🔺جهانگیری بعد سالها سوء‌ تدبیر، در جمع سران قبایل عرب، بحران خوزستان را عارضه اجرای سیاست‌های توسعه دانست و گفت: توسعه‌ای که ما انجام داده باشیم که رضایت مردم در آن نباشد، این توسعه نیست. امروز توسعه وقتی معنا پیدا میکند که مردم از آن تبعیض متوجه نشوند.

🔍گفتنی است در زمان هاشمی این جمله معروف از سوی مسئولان #دولت_سازندگی شنیده شد که «حتی اگر در فرآیند تعدیل، 15 درصد جمعیت کشور که عموما دهک‌های محروم جامعه بودند در زیر چرخ‌های توسعه له شوند، اشکال ندارد.»

⚠️هاشمی معتقد بود که این سیاست‌ها قربانی‌های خاص خودش را دارد و نمی‌شود برای آن‌ها کاری کرد. زیرا هزینه و بهای توسعه است و لاجرم باید آنرا پذیرفت.

🚫آثار و تبعات سیاست تعدیل طبیعتاً روی قشر ضعیف جامعه فشار آورد و قدرت خرید مردم را کاملاً کاهش داد. تا اینکه کار به جایی رسید که رهبری مانع ادامه طرح تعدیل اقتصادی شدند.

❗️در دوره هاشمی رفسنجانی کلیدواژه‌های توحیدی حضرت امام(ره) دچار استحاله و تغییر لفظ شد. از جمله کلمه مستضعف به قشر آسیب‌پذیر تغییر کرد. عجیب از تولیت موسسه حفظ و نشر آثار امام(ره) که از مردم دم میزند اما همچنان زبان به مدح هاشمی میگشاید و رسانه تحت نظارتش دنبال تنظیم و نشر خاطرات اوست!!!

 


وقتی تقوی در میان سیاست مداران بی رنگ میشود تدبیر در اشرافی گری پیش میرود
انقلاب پا برهنه ها توسط کاخ نشین ها با الفظ مقدس به حاشیه میرود
امروز ما وارث تصمیم های دولت سازندگی که فاصله طبقاتی وحشتناک است هستیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۰۲
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی