دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

با صیاد دلها در نهضت خاطره گویی (49)

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۴۰۰، ۱۰:۳۷ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

‎روز تشیع جنازه صیاد،                مقـام معظـم رهبری هم               آمده بودوصحنه ای که
بسیار زیباوگیرا بودخم شدن ایشان و بوسه زدن برتابوت شهیدبـود

بعـدازآن خانواده شهید آمدند، اولین نفر مهدی صیاد شیرازی، فرزند شهیدبود که جلو آمد و دیدپیکر پدر روی زمین است وولایت هم بالای پیکر..

اوولایت رابرگزید خود را روی پای آقا انداخت که اطرافیان بلندش کردند. وقتی مقام معظم رهبری از         او پرسیدکه چرا اینکار راکردی؟

او پاسخ داد:به خاطراینکه خون شهید صیاد توی رگهای شماست.صیادکسی بود که تا وقتی امام(ره) زنده بودند، قنوت نمازش اللهم احفظ امام الخمینی بودو بعد از امام نیز اللهم احفظ امام الخامنه ای شد

از این پدر چنین پسری عجیب نیست. تا این جای کار را همه در تلویزیون دیدند، اما صحنهِ بسیار جالبی که بعد از این به وقوع پیوست را دوربین ها شکارنکردندوآن حضور بانوی صبر،همسر شهید بربالای تابوت شوهرش بودایشان پس از فرزند ش جلو آمد و حرکتی که انجام داد ،باز هم صحه بر تربیت ولایتی گذاشت که علی صیاد شیرازی روی خانواده خود انجام داده بود.

همسربزرگواراین شهید با دیدن مقام معظم رهبری به جای اینکه خود را بر روی تابوت شوهر بیندازد،گوشه عبای رهبر را گرفت، بوسید و خطاب به ایشان گفتن:

حاج آقا،اگه شما از ایشون راضی هستین،اجازه بدین مردم جنازه را تشییع کنن.آقادوباره این جمله راتکرارکردند که ایشون همرزم من بودن، من از ایشون راضی هستم. چنان ولوله وهمهمه ای به پاشد که قابل کنترل نبود وجو بطور کل بهم ریخت.سپس خانواده شهید صیاد به کناری آورده شدند. این خانواده ولایتی در آن روز آبروی صیاد را خریده و او را سر افراز کردند و به همه ثابت کردند که پیرو راه شهید ولایتی خود هستند.... میگویند دل به دل راه دارد...براستی که شهید سنگ تمام گذاشت برای رهبری ...و این میشود که صبح روز بعد از خاکسپاری ،خانواده شهیدبه همراه تنی چند ازدوستان نماز صبح را که در مرقد امام(رحمه الله علیه)خواندند و از آن طرف رفتند بر سر مزارشهیددربهشت زهرا (س)،سر قبرکه میرسند میبینند ...پیش از آنان کس دیگری آمده بود. مقام معظم رهبری...و قتی جویا میشوندکه این صبح به این زودی انهم با این خطرات آقا، اینجا چه میکند.

آقای غریب ما میگوید: دلم برای صیادم تنگ شده،مدتی است ازش دورشده ام.
برای شادی روحشان وروح تمامی شهدای انقلاب اسلامی وجنگ تحمیلی و مدافعان حریم عصمت وطهارت صلوات.

۲۱ فروردین  سال  روز شهادت سردار سرافراز

مخلص و شجاع ولایی ،صیاد شیراز
حشیش با ابا عبدالله الحسین علیه السلام

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۲۰
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی