دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

امام زمان عج (261)

شنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۹، ۰۶:۰۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


✍️آیا امام خمینی مستضعفین را به حکومت نرساند؟ آیا امام خمینی دین خدا را احیا نکرد؟

آن هایی که به امام خمینی و انقلاب کمک نکردند، قطعاً به امام زمان هم کمک نخواهند کرد. چون اگر بنده بچه ام را فرستادم و شما در گوشش زدی، اگر خودم هم بیایم در گوش من هم می زنی. علامت مرد چیست؟ علامت نامرد چیست؟

هرکس با انقلاب هست حق دارد بگوید: یا حجه ی ابن الحسن عجل علی ظهورک! ای امام زمان ظهور کن. تو برای انقلاب چه کردی که حالا می گویی: امام زمان بیا. چقدر به امام که می خواست شاه را بردارد، کمک کردی؟ چند بار در حوض خانه ات شیرجه رفتی که حالا می خواهی در اقیانوس اطلس بروی؟ از لامپ خانه ات چقدر نورگرفتی که حالا می گویی خورشید طلوع کند.

💥آنهایی که انقلابی نیستند، یا حجه  ابن الحسن هایشان مایه و ریشه ندارد. دروغ می گویند. حالا ممکن است افرادی هم باشند که تمام کتاب هایی را که راجع به امام زمان است، مطالعه کرده باشند و به تمام مستحبات عمل کنند. اما وظیفه اول این است که اهداف را بشناسیم. هدف امام ما چیست؟

📚حجت الاسلام والمسلمین قرائتی
عده ای امام زمان غائب را میخواهند با امام زمان قائم رابطه ای ندارند اینها همانهایی هستند که در کنار پیامبر بودند ولی مرتب خون به دل پیامبر ص میکردند نهایت بعد پیامبر ص امام علی ع را تنها گذاشتند تسلیم غاصبان ولایت شدند

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۳۰
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی