دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

با سرباز ولایت در مکتب سلیمانی (292)

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۹، ۰۱:۰۶ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

🌼مرد جهاد

✍️وقتی اسفند سال ۹۷ رهبر انقلاب نشان ذوالفقار را به شما اعطا می‌کردند گفتند:  «بارها، بارها، بارها جان خودشان را در معرض تهاجم دشمن قرار داده‌اند، در راه خدا، برای خدا و مخلصاً لِلّه؛ و مجاهدت کرده‌اند.»

من هم دوست دارم عمرم را برای مجاهدت در راه خدا بگذارم.

سردار! آقا بعد از شهادت در پیام‌شان باز هم به همین ویژگی‌تان اشاره کردند که شما سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم داشتید. در دیدار مردم قم آن جا که از تدبیر و شجاعت‌تان می‌گفتند به عرصه‌هایی از صحنه‌های جهاد شما و اثراتی که در کل منطقه غرب آسیا و دنیای اسلام داشته اشاره کردند. آقا گفتند: «او به کمک ملّت‌های منطقه یا با کمک‌هایی که به ملّت‌های منطقه کرد، توانست همه‌ نقشه‌های نامشروع آمریکا در منطقه‌ غرب آسیا را خنثی کند.»

برای همین مجاهدت‌های‌تان بود که در پیام شهادت‌تان هم گفتند شما سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم داشته و چهره بین‌المللی مقاومت هستید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۲۹
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی