دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

کلام شهید (9)

پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۳۰ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

خدایا تو خود می دانی که بسیاری از اوقات در فکر این هستم که توشه ای جهت آخرت کسب کنم ولی هر چه فکر می کنم بهتر از این نمی یابم که به سپاس این نعمات بیکرانت جان ناقابل خود که برای خودم گرانبها ترین سرمایه است را فدای راهت کنم. خدایا خود آگاهی که درشبهایی که خواب دوستانت یعنی شهدا را می بینم چقدر افسوس می خورم که چرا خود را نمی توانم به غافله آن بزرگواران برسانم.(قسمتی از دست نوشته های سردار شهید حاج جعفر جنگروی
ولادت:۱۳۳۳

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۳۰
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی