دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

کلام حق (85)

پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۹، ۰۱:۲۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

🌹👇هر رنجی در راه خدا و برای دفاع از ارزشهای اسلامی ، یک حسنه است

سوره التوبة (9): آیه 120]
ما کانَ لِأَهْلِ الْمَدِینَةِ وَ مَنْ حَوْلَهُمْ مِنَ الْأَعْرابِ أَنْ یَتَخَلَّفُوا عَنْ رَسُولِ اللَّهِ وَ لا یَرْغَبُوا بِأَنْفُسِهِمْ عَنْ نَفْسِهِ ذلِکَ بِأَنَّهُمْ لا یُصِیبُهُمْ ظَمَأٌ وَ لا نَصَبٌ وَ لا مَخْمَصَةٌ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَ لا یَطَؤُنَ مَوْطِئاً یَغِیظُ الْکُفَّارَ وَ لا یَنالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَیْلاً إِلاَّ کُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صالِحٌ إِنَّ اللَّهَ لا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ (120)
اهل مدینه و بادیه نشینان اطرافِ آنان، حقّ ندارند از (فرمانِ) رسول خدا تخلّف کنند
و (به جبهه نروند و) جانهاى خود را از جان پیامبر عزیزتر بدانند. زیرا هیچ گونه تشنگى، رنج و گرسنگى در راه خدا به آنان نمىرسد و هیچ گامى در جایى که کافران را به خشم آورد برنمىدارند و هیچ چیزى از دشمن به آنان نمىرسد، مگر آنکه براى آنان به پاداش اینها عمل صالح نوشته مىشود. قطعاً خداوند پاداش نیکوکاران را تباه نمىکند.


🌴🌴👇امام خامنه ای در دیدار میهمانان خارجی شرکت‌کننده در مراسم سالگرد ارتحال امام
۱۳۷۰/۰۳/۱۵
ما ملت ایران، از این حقیقت به خود میبالیم که به خاطر خدا و اسلام و قرآن، مورد کینه و عداوت مستکبران و گردنکشان عالم قرار گرفته‌ایم. جوانان ما به خود میبالند که در جبهه‌های گوناگون، به خاطر اسلام جنگیدند و محنت کشیدند. هر رنجی در راه خدا و برای دفاع از ارزشهای اسلامی و از قرآن، یک حسنه است؛ «ذلک بانّهم لایصیبهم ظمأ و لانصب و لامخمصة فی سبیل‌اللَّه و لایطؤن موطئا یغیظ الکفّار و لاینالون من عدوّ نیلا الّا کتب لهم به عمل صالح». این، شعار ماست. ملت ایران هر سختییی که کشیده‌اند، برای خدا کشیده‌اند و به آن افتخار میکنند.
 
اما حقیقت روشن دیگر این است که آنچه بالاخره پیروز خواهد شد، راه خداست. تاریخ این را بر ما ثابت کرده، و سرگذشت دوران معاصر بشریت هم این را به اثبات رسانده است. ما برای خدا صبر و مقاومت میکنیم و میدانیم که نصرت هم پشت سر این صبر و مقاومت هست؛ «ولینصرنّ اللَّه من ینصره»

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۳۰
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی