دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

امام خامنه ای (311)

چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۰۱:۴۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خامنه‌ای: انتخابات موجب امنیت کشور می‌شود

اگر مردم در انتخابات شرکت کنند موجب امنیت کشور و پس زدن دشمنان می‌شود. دشمنان این را نمی‌خواهند لذا نزدیک انتخابات شروع می‌کنند گاهی می‌گویند آزادی نیست، گاهی می‌گویند مهندسی است و برای اینکه مردم را دلسرد کنند.

لکن انتخابات برای مردم یک ذخیره است و اگر با یک انتخاب درست که حقیقتاً یک نیروی کارآمد و پرانگیزه و علاقمند به کار به وسیله مردم انتخاب شود آینده کشور را تضمین خواهد کرد.

علاج دردهای مزمن کشور در پرشور بودن انتخابات و اقبال عمومی مردم در انتخاب شخص اصلح است.

حرف و وعده فایده ندارد؛ فقط عمل

 

🔺 رهبر انقلاب در سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز: آخرین مطلب در باب برجام است که من درباره برجام خب صحبت کردم. تازه هم صحبت کردم. سیاستهای نظام جمهوری اسلامی در باب برجام را مطلقا گفتیم.

من میخواهم امروز فقط همین یک کلمه را بگویم. بگویم ما حرف و وعده خوب خیلی شنیدیم که در عمل آن حرفها و وعده‌ها نقض شده و ضدش عمل شد. حرف فایده ندارد. وعده فایده ندارد. این دفعه فقط عمل، ‌عمل! عمل از طرف مقابل ببینیم ما هم عمل خواهیم کرد.

با حرف و وعده و این که ما این کار را خواهیم کرد ما آن کار را خواهیم کرد، جمهوری اسلامی این دفعه قانع نخواهد نشد. مثل گذشته نخواهد بود.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۲۹
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی