دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

مکر دشمن با مقابله دفع میشود

يكشنبه, ۷ دی ۱۳۹۹، ۰۱:۱۰ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

  دشمن ما غیر از دشمنی فکر دیگری ندارد

تحریم‌های پزشکی آمریکا برای قتل عام ایرانی‌ها

 

🔸سنگ‌اندازی آمریکا برای جلوگیری از دسترسی ایران به واکسن ادامه دارد اما آمریکایی‌ها پیش از این مانع واردات کدام تجهیزات پزشکی شده بودند؟

 

▪️۱- ماسک

🔹برای تأمین نیاز مردم ناگزیر از واردات بودیم. میلیون‌ها ماسک از انگلیس و چند کشور دیگر خریدیم اما به دلیل تحریم آمریکا ماسکها در فرودگاه توقیف شد. چه کردیم؟ نهضت تولید ماسک به‌راه افتاد و حالا ماسک به‌وفور در دسترس همه قرار دارد.

 

▪️۲- کیت‌ تشخیص کرونا

🔹با یک کمپانی‌ کُره‌ای برای واردات کیت‌ قرارداد امضا شد. شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال مدعی وجود یک فساد گسترده در واردات آنها شد! همین گرای تحریم را به آمریکا داد و امضای قرارداد خشک نشده، تحریم شد. ما خودمان کیتهای بومی تولید کردیم و اکنون موفق به ساخت کیت‌های تشخیص سریع هم شدهایم.

 

▪️۳- ونتیلاتور

🔹دستگاه تنفس مصنوعی هم تحریم شد. نکته دردناک ماجرا اما کنایه‌های ترامپ درباره کمبود تجهیزات در ایران بود. برای ونتیلاتور هم معطل نماندیم و با تولید داخلی نه تنها نیاز کشور تأمین شد بلکه صادرکننده هم شدیم.

 

▪️۴- واکسن

🔹دانشمندان این‌بار بی‌اعتنا به آن‌سوی مرز برای ساخت واکسن آستین بالا زدند و واکسن‌های ایرانی حالا درحال کارآزمایی بالینی هستند. برای خرید واکسن هم اقدام کردیم. آمریکا در این زمینه هم سنگاندازی کرد اما رئیس‌ بانک مرکزی موافقت یک بانک خارجی برای عملیات مالی خرید واکسن را اعلام کرد)این وارد کردن احتمال دارد مثل خون های الوده زمان جنگ باشد وارد کردن واکسن در مقابله با تولید واکسن است )

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۷
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی