دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

اعترافات از عین الاسد (2)

يكشنبه, ۷ دی ۱۳۹۹، ۰۶:۵۶ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

عملیات موشکی ایران از زبان افسر دانمارکی:

🇮🇷  تلویزیون دانمارک با قرار ملاقات و مصاحبه ای با یک افسر دانمارکی که بخشی از  نیروهای حاضر با آمریکایی ها در پایگاه عین الاسد بود، را برگزار نمود.
.......

🇮🇷  خبرنگار به او گفت: "چطور این را توضیح می دهی(این حرف را میزنی و این ادعا را می کنی)؟"
 این افسر پاسخ داد: بسیار واضح است، زیرا موشک ها بسیار دقیق بودند، زیرا آنها با دقت زیاد پس از پرتاب به هدف های خود اصابت کردند و یا اینکه حتی یک موشک هم بصورت منفرد، منحرف نشد و همگی به اهداف تعیین شده با دقت بسیار بالا اصابت نمودند و این مایه ی تعجب کارشناسان نظامی و ترس حیرت آور و مرموزی در آنان شد!

🇮🇷  از این اتفاق نتیجه می گیریم که ایرانیان نقشه های دقیقی از پادگان ها، پاسیو ها، مراکز فرماندهی و رهبریها، راهروهای اداری، پناهگاه ها و آشیانه های هواپیما و ... را در اختیار دارند و در حالی که در اوج آرامش و تحمل بودند، توانستند آنجا را هدف قرار دهند!
 خبرنگار به او گفت: کی از پناهگاهها خارج شدی و چه دیدی؟

🇮🇷 این افسر دانمارکی به وی گفت: در مورد آمریکایی ها، آنها پس از پایان هشدار، بیرون رفتند، تقریباً یک ساعت پس از پایان عملیات، ما از داخل پناهگاهها صداهای آژیر آتش نشانان و آمبولانس ها و صدای هلیکوپترهای نظامی و فریاد سربازان را می شنیدیم، اما ما از ترس از سایر حوادث و اتفاقات به دستور فرمانده مان بیرون نرفتیم و وقتی صبح بیرون رفتیم، زبانه های آتش  را دیدیم.  بیش از هفت سایت مهم، سازوکارها و ادوات جنگی موجود تبدیل یا خاکستر و زغالی شده بودند و اکثر ساختمانها به آوار تبدیل شده بودند!

🇮🇷 خبرنگار به او گفت: "این  سایت های هفتگانه که گفتی چیست؟ می توانید به ما بگویید؟"این افسر دانمارکی اظهار داشت: ما درباره مقر ایالات متحده کمی اطلاعات داریم و برخی از آنها سایتهای مشترک هستند، اما سایتهایی وجود دارد که ما آنها را نمی شناسیم (اطلاعاتی از آن نداریم) و اجازه ورود به هیچ عنوان حتی یک نیروی دانمارکی وابسته به ائتلاف بین المللی به انجا داده نمیشد، اما آنچه که من با اطمینان می دانم، تخریب کنترل رادارهای غول پیکر با تمام دستگاههای آنهاست و مقر اطلاعات ارتش آمریکا به طور کلّی نابود شده بود، انبارهای مهمّات و  تسلیحاتی کامل نابود شد و آنها حدود نیم ساعت پس از حمله منفجر شدند! چندین هواپیمای جنگنده منهدم شد، سکوهای پایش هوا و پایگاه های پرتاب موشک از سطح به هوا کاملاً نابود شد، در حالی که سنسورها، سنسورهای هوایی و حرارتی از بین رفتند، در اینجا می خواهم اضافه کنم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۷
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی