دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

اعترافات از عین الاسد (1)

يكشنبه, ۷ دی ۱۳۹۹، ۰۶:۵۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن ارحیم

عملیات موشکی ایران از زبان افسر دانمارکی:

🇮🇷  تلویزیون دانمارک با قرار ملاقات و مصاحبه ای با یک افسر دانمارکی که بخشی از  نیروهای حاضر با آمریکایی ها در پایگاه عین الاسد بود، را برگزار نمود.
این نیروی دانمارکی که در روز دوم پس از حمله ایران، با سایر نیروهای اروپایی، مستقیماً به کویت عقب نشینی کرده بودند، صحبتهای جالبی دارد. این گفتگو بدین شرح است:

🇮🇷  خبرنگار از او پرسید دقیقا چه اتفاقی افتاده است؟، اظهار داشت: فرماندهی ساعت هشت عصر به ما اطلاع داد که ایران امشب حمله را آغاز خواهد کرد و به نظر می رسد که دولت عراق برای کم کردن تلفات،  فرماندهی مرکزی آمریکا را فقط از زمان عملیات آگاه کرده است و نه از کیفیّت و نوع ومحل دقیق اجرای عملیات موشکی ... بنابراین ما بلافاصله وارد پناهگاه های زیرزمینی مستحکم شدیم ...
 ما با ترس و وحشت همراه، مترصد ماندیم و انگار که صاعقه و رعد و برقی بهمراه غباری از خاک از آسمان بر سرمان نازل    گردید، به دلیل شدت گرد و غبارهایی که وارد پناهگاه زیر زمینی ما شد، در پناهگاه هایمان درحال خفه شدن بودیم! بعد آژیر صدا کرد!
 خبرنگار به او گفت: "چرا آژیرها قبل از رسیدن اولین موشک صدا نمی کردند؟" که این افسر دانمارکی به وی گفت: به نظر می رسد که این موشک ها مجهز به دستگاه های خاصی بودند که قابل ردگیری نبودند و با دقت بالا هستند! سپس حملات هولناک موشکی ادامه پیدا کرد و ما حدود 13 موشک را شمارش  کردیم که به پایگاه اصابت کردند! ...
 خبرنگار به او گفت: آیا آنها پناهگاه ها و مخفیگاهها را هم مورد هدف قراردادند؟
 افسر به او گفت: مطلقاً نه، و اگر آنها ملاجی(پناهگاهها) را هدف قرار داده بودند، به دلیل حضور هزاران سرباز و افسر از ملیّت های مختلف در داخل آن ملاجی (پناهگاه ها)، فاجعه قرن به مقیاس بزرگی اتفاق می افتاد.
 خبرنگار به او گفت: چرا فکر می کنی سپاه ایران پناهگاه ها را هدف قرار ندادند؟
🇮🇷  این افسر به او گفت: به نظر می رسد که ایران تعصب های خاص دینی و اخلاقی را دنبال میکند و به دنبال کشتار انسانی و ماهیت کمی آن نوع کشتار نیست یا بخواهد با قربانی گرفتن از سربازان خودی نشان بدهد، بلکه با این حرکت انسانی و جوانمردانه پیامی به جهانیان ارسال کرد و به نظر من آن پیام این است که  ایران می خواهد به جهانیان بگوید که ما مسلمانان همانطور که آمریکایی ها مارا به تصویر می کشند، قاتل نیستیم و اگر آنگونه بود که ما همه بهمراه هزاران سرباز و افسر دیگر در زیرزمین دفن می شدیم !!!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۷
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی