دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

قدرت برتر برتر یا قدرت پوشالی 5

شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۰۵:۵۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

بنام خداوندی که مکر مکاران را به خودشان بر میگرداند

واقعیت های پنهان بزرگترین دموکراسی و اقتصادی دنیا امریکا

 

6 زندان‌های آمریکا با بیشترین تعداد زندانی در جهان

بزرگ‌ترین و شلوغ‌ترین زندان‌های جهان در آمریکا دایر است. طبق آمار‌ها از هر 100 هزار نفر، 724 نفر در زندان به سر می‌برند که این تعداد فاجعه‌بار است. برای مقایسه، در چین از هر 100 هزار نفر تنها 118 نفر در زندان حضور دارند. آمریکا بیشترین تعدا زندانی در جهان را دارد و از نظر نسبت زندانی به جعیت نیز بعد از استرالیا، در رده دوم است. بیش از 2 میلیون نفر در آمریکا زندانی هستند و نکته بسیار جالب آن جاست که 107 درصد از زندان‌های این کشور اشغال است، یعنی در آمریکا به علت تعدد زندانی، زندان‌ها 7 درصد بیش از ظرفیت خود زندانی دارند.

آمار عجیب دیگر آن است که از این تعداد زندانی، بیش از 20 درصد هنوز محاکمه نشدند یا در انتظار محاکمه هستند، یعنی بدون اثبات جرم در زندان به سر می‌برند. زندانیان بدون محاکمه آمریکا بدون ضمانت وثیقه نمی‌توانند از زندان خارج شوند، در این صورت حتی در صورت تبرئه شدن از جرم، زمان زیادی را در انتظار محاکمه در زندان می‌گذرانند. طبق آمار‌ها بیش از 460 هزار نفر بی‌گناه در آمریکا زندانی هستند.

7 سیستم درمانی کابوس‌وار

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات آمریکا سیستم درمانی فاجعه‌بار این کشور است که به کابوسی برای مردم تبدیل شده، در آمریکا با پرداخت هزاران دلار وارد بیمارستان‌ها شده و بدون معالجه لازم خارج می‌شوید. آمریکا در صدر فهرست گران‌ترین هزینه‌های درمانی در جهان حضور دارد و صورت‌حساب‌ها، بیمه و نسخه‌های پزشکی این وضعیت را بدتر کرده است. آمریکا کشوری است که تعداد زیادی از مردم در آن به خاطر سیستم اقتصادی ورشکسته شده و بیمار می‌شوند، سپس برای درمان خود تمام پس‌انداز‌هایشان به باد می‌رود و بی‌خانمان می‌شوند.

اصطلاح "ورشکستگی پزشکی" در آمریکا بسیار متداول است، این اصطلاح به فردی گفته می‌شود که برای درمان، تمام دارایی خود را از دست داده، بر اساس آمارها، بیش از 60 درصد ورشکستگی در این کشور تنها به دلیل هزینه‌های درمانی است. با سیستم درمانی بسیاری ترجیح می‌دهند به جای هزینه کردند، مرگ خود را قبول کرده و سعی کنند از زمان باقی مانده نهایت لذت را ببرند، به عنوان مثال تعداد زیادی از شهروندان آمریکایی به دلیل عدم استفاده از انسولین فوت می‌کنند. هزینه MIR در آمریکا به طور متوسط 1100 دلار برآورد شده، به طوری که همین هزینه در استرالیا یا ایتالیا تنها 215 دلار است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۹
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی