دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

با سرباز ولایت در مکتب سلیمانی (219)

شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۷ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

حاج قاسم شکست‌پذیری اسرائیل را در میدان محقق کرد

✍️سردار شریف: نقش محوری سردار سلیمانی در دفاع از قدس کاملا مشخص است و ایشان با عملکرد عالی خود رژیم صهیونیستی را وادار کردند از هجوم و ادامه اشغالگری به دفاع مشغول شود. با درایت شهید سلیمانی بود که اشغالگران صهیونیستی در جنگ ۲۲ روزه شکست در خانه را هم تجربه کردند و با پیروزی‌های میدانی در فلسطین، لبنان و سوریه «عزت اسلامی» به «عزت جهانی» تبدیل شده است.

سردار سلیمانی با قرار گرفتن در کنار سید حسن نصرا...،  باور شکست‌پذیری اسرائیل را بر‌خلاف نظر همه تئوریسین‌های نظامی در میدان و زمین محقق کرد و حادثه بزرگی بود که اولین و بزرگ‌ترین طعم تلخ شکست را اسرائیل پذیرفت. طرح معامله قرن را می‌توان بزرگ‌ ترین خدمت به رژیم صهیونیستی عنوان کرد. این طرح در شرایطی ارائه شد که جنگ‌های 33 روزه و 51 روزه نشان داد دوران شکست‌‌ناپذیری رژیم صهیونیستی پایان ‌یافته است.

پس از دستاوردهای محور مقاومت طی بیش از ۳۰ سال گذشته به‌ویژه در فلسطین و لبنان ملت‌های منطقه به مخالفت با رژیم صهیونیستی پرداختند و در نتیجه واقعیت داخلی در این رژیم نیز تغییر کرد و اکنون می‌بینیم اسرائیل با بحران هویت مواجه شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۹
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی