دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

یادش بخیر

دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۳۳ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

یاد آن روزهای خوب بخیر
مداح_اهل_بیت حاج منصور نورایی در حال مداحی برای رزمندگان حماسه ساز عملیات خیبر

به یاد دارم شهید_دستواره دوساعت قبل از عملیات_خیبر، برای توجیه رزمندگان به جفیر آمد. چشمش به من که افتاد، گفت: توهم که اینجا هستی؟ اصلا نیازی به توجیه عملیات، نیست. روضه بخوان که از همه چیز مهمتر است. 
من که شروع به خواندن کردم جنگنده های بعثی آمدند و منطقه را بمباران کردند. 
من هنوز داشتم میخواندم و اصلا متوجه هواپیماها نشدم. وقتی صدای شیرجه جنگنده ها آمد، همه پراکنده شدند، اما انفجار آنطرف تر بود و یکی از بمبها وسط گردان_مقداد اصابت کرد. هاشم کلهر، ابراهیم حسامی و حسین محمدی از فرماندهان گردان بودند هاشم و ابراهیم دو تا دوست جدا نشدنی دو تا جانبازی که مرتب در جبهه بودند الان در قطعه 28 بهشت زهرا کنار هم هستند شهیدان محمدی هم کنار ایشان هستند  در آنجا به شهادت رسیدند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۱۰
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی