دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

محمود کاوه 2

دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۰۲:۳۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

برنامه فرهنگی طرح ولایت با حضور دانشجویان از سراسر کشور در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار بود و از بسیج تهران هم حدود ۸۰ نفر شرکت کرده بودند من هم به عنوان راوی همراه بودم هر روز بعد از ظهر اتوبوسها آماده بودند دانشجویان را می‌بردند حرم بعد از نماز مغرب و عشا برای استراحت به دانشگاه برمی گشتند دانشجویان تهرانی هر روز دو دستگاه اتوبوس داشتند برای رفت و برگشت  عصر بود سوار اتوبوس شدیم تا برای زیارت و نماز به حرم برویم تعدادی  از دانشجویان گفتند فرصت داریم ابتدا برویم بهشت رضا بعد می‌رویم حرم آنها به شدت التماس می کردند نهایت موفق شدند رضایت را بگیرند اتوبوس ها راهی بهشت رضا شدند چند دقیقه در مسیر بودیم که پیامکی آمد و سالگرد شهید کاوه را خبر داد من از دوستانی که التماس می‌کردند پرسیدم می دانید امروز چه روزی است گفتن نه وقتی گفتم سالگرد شهید کاوه است ابتدا خوشحال شدند ولی داخل شهر هیچ اثری از سالگرد این شهید باشد نبود تبلیغات نبود مرا به شک انداخت صبر کردم تا رسیدیم از اتوبوس پیاده شدم دیدم سمت مزار شهید کاوه ابتدا چشمانم دنبال تاریخ شهادت بود دیدم بله ۱۱ شهریور روز شهادت این عزیز است که داخل بهشت رضا هم خبری نبود دانشجویان همه جمع شدند تا تاریخ را دیدند همه تعجب از بی خبری ؛مراسم را شروع کردیم من روایتگری کردم دوستی مداحی کرد و زیارت عاشورا خواندیم بهدانشجویانگفتم آمدن شما به اینجا دعوت ویژه استآنها که التماس میکردندنمی‌دانستند آمدیم دیدیم سالگرد این عزیز است ولی چرا خبری نیست نمی دانیم

پس قرار نیست این شهید در غربت باشد خدا ما را ویژه به اینجا فرستاده

بعد از مراسم جوان مشهدی آمد در با حالت اعتراض شما تهرانی‌ها هرجا می روید مصادره می کنید پرسیدم چی شده گفت حدود یک ساعت است که منتظرم شما بروید تا من هم زیارت کنم  گفتم ببخشید که سالگرد این عزیز است شما بچه مشهدی ها خوابید کجایید فرمانده شماست من هم شروع کردم اعتراض کردند او گفت شهرداری تصمیم گرفته در مهرماه سالگرد  بگیرد چون مشهد شلوغ است

گفتم شهرداری نمیتونست چندتا بنر بزنه و مراسم کوچولو بگیره اینقدر غربت برای شهید

گفتم ما سر خود نیومدیم ما دعوت شده بودیم ماجرای آمدنمان و خبردار شدنمان را و یقین پیدا کردن مان را برایش گفتم بله خدا نمی گذارد شهدا در غربت بماند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۱۰
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی