دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

بچه های مسجد(12)

سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۲۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

علی آقا برای من مدت یکسال کار میکرد کار سیم کشی ساختمان .

جوشکاری هم بلد بود ولی جای دیگه یاد گرفته بود پیش من کار  برق و تکمیل یاد گرفته بود .

من واقعا ازش راضی بودم هرچی میگفتم زود یاد میگرفت و انجام میداد .

کار و قشنگ یاد میگرفت   با وجود سن چهارده سالگی از نظر کاری تکمیل شده بود لوستر می بست اف اف نصب میکرد برای خودش استاد شده بود ،این کوچه رو خودش برا نیمه شعبان  چراغانی میکرد.

حتی برای من ی جعبه ابزار درست کرده بود که هنوز دارم میگفت اینو یادگاری برات درست کردم .

از لحاظ اخلاقی هم بسیار خوب بود واهل خنده و شوخی بود.

راوی: علی آقا شوهرخواهرشهید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۱۴
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی