دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

امام زمان عج(36)

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۱ ب.ظ

.بسم الله الرحمن الرحیم

اسلام علیک یا بقیه الله

دوای دردم  .دورت بگردم.....

من به طبیب بودنت دل بسته ام و غصه هایم را فقط به تو گفته ام

نداشته ها یم را فقط به محضر تو اورده ام

نقصهایم کاستی هایم و هر آنچه که مرا از تو دور ساخته

تنها راه شفای قلبم یاورم باش

تا طبابت تو را در تمام پیچ و خم های زندگی دارم

آن گاه آرامم چرا که میدانم در تمام لحظات مهربان ترین طبیب در کنار من است و من به درمانش یقین دارم

مولای من میدانم که مرتب از دست تو میگریزم رهایم نکن 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۸
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی