دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

امام زمان عج(29)

سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۵۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

اسلام علیک یا بقیه الله

"انتم الاول والاخر"

شهادت می دهم حضرات معصومین جلوه ی اولیت و آخریت خدای سبحانند.

مولایم !

شهادتهای تفصیلی ام مرا به ذکر یک شهادت اجمالی کشانده است .

اول وآخر عالم شمایید ، اول و آخر زندگی شمایید، هستی با شما آغاز می شود و با شما پایان می یابد ، هرکسی که زاده می شود اولین نگاهش به سوی شماست و چون از دنیا می رود چشم به شما دوخته.

مولایم!

مرکز عالم شمایید وهستی دارالمدار وجود شما در گردش است.

کدام اولی از شما با برکت تر و کدام آخری از شما سعادتمند تر است.

بنیان همه خیرات و پایان همه حسنات شمایید ، هر خیری که از من برجا می ماند در ابتدا تو اذن می دهی و در انتها به دست تو امضاء می شود.

وان رجعتکم حق لاریب فیها...فی ایمانها خیرا"و اینکه رجعت شما حقیقتی است که شکی در آن نیست ، روزی که بعضی نشانه های پروردگارت بیاید ، ایمان آنهایی که از پیش ایمان نیاورده و یا در زمان ایمان خود کار خیری نکرده سودی ندارد.

مولایم!

شهادت می دهم همه شما به اذن حق به دنیا باز می گردید.

شهادت به این بازگشت ، فریضه ایی بر من است.

همچنان که بعداز هر رفتنی ، دوباره به دلم باز می گردی ،روزی ظهور می کنی و حکومت حقه ی الهی را بنیان می نهی.

ماهمه چشم به راه آن روز نشسته ایم.

ذکر "ان رجعتکم حق" درخواستی است پنهانی و مخفی مبنی بر اینکه من در روزگار غیبت ، خواهان بازگشت در دوره رجعت شما هستم.

مولایم!

روز رجعت برای بسیاری ازمردم یوم النفع نیست .دعایم کن آن روز یوم النفع من باشد .

گفته اند : در روزگار رجعتت تنها دوگروه باز می گردند بهترین های خلق و بدترین های آنها، امید دارم در میان گروه اول باز گردم.

انتظار بازگشت در دوران رجعت برای هر منتظری ، انتظار عظیم وبزرگی است .

مولای من!

انتظار مرا تحقق بخش.

هر کس امروز به رجعت تو شهادت دهد هنگام رجعت باورش به ثمر خواهد نشست و اگر کسی امروز از پذیرش این حقیقت اعراض کرد آنروز ایمانش سودی نخواهد بخشید .

"ان رجعتکم حق" فرازی مشترک میان زیارت ال یس و زیارت جامعه کبیره است.

این اشتراک نشان از اهمیت رجعت دارد و ما به این بازگشت گواهی می دهیم .

من خوب می دانم اگر برای پایبندی به اعتقاداتم در روزگار غیبت قدمی بردارم روز ظهور این قدم برایم محاسبه می شود.

تو مدعی دروغین نمی خواهی ، عاشق ثابت قدم می طلبی ، شهادت زبانی کافی نیست بلکه باید اعتقاد رجعت در متن زندگی ام جای گیرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۰
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی