دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

امام زمان عج(28)

يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۴۰ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 

والحسن حجته"

💠اگر من زائر آل یس باشم برای دستیابی به کرامت نفس باید به سوی کریم اهل بیت، دست دراز کنم.

مولایم ! 
اقرار می کنم صبر ، شرمنده حلمِ جدت حسن است و من، چون نشان صبر و بردباری را طلب می کنم، دامن صابر مدینه را رها نمی کنم.

اقرار می کنم حضرت امام حسن علیه السلام اولین ثمره ی حلقه پیوند ولایت و نبوت است.

"والحسین حجته"

مولایم ! 
اقرار میکنم حسین(ع) ثارالله و خون خدا در زمین است .

مولایم ! 
اقرار می کنم آزادگی ، شرمگین حسین فاطمه(س) است.

مولایم! 
اقرار می کنم درس آزادگی تنها در مکتب حسین(ع) تدریس می شود.
اقرار می کنم عجیب ترین منطق ، منطق کربلاست.
 اقرارمی کنم کانون ایثار حسین(ع) است.
اقرار می کنم حسین(ع) مظهر خواستن و توانستن است.

حلقه یاران حسین ع عشق عاشقانه را معنا کرد

یاریم کن تا جرعه نوش جام از دستان عاشقانش گردم 

"وعلی بن الحسین حجته"

من،تورا بر حجیت امام سجاد شاهد می گیرم و در پیشگاهت اعلام می کنم اوست که زینت بخش عبادت کنندگان جهان است ، مرا به زینت سجده های خالصانه مزین کن.

و"محمد بن علی حجته"

مولایم ! 
تو را بر علم امام باقر(ع) شاهد می گیرم و او شکافنده هر علمی است ، مرا به نور علم او نورانی ساز .

"وجعفر بن محمد"

مولایم !
شهادت می دهم امام صادق(ع) حجت خداست ، او سرآمد صدیقین عالم است .مرا به صدق او صداقت بخش.

"وموسی بن جعفر حجته"

مولایم!
شهادت می دهم کظم غیظ آراستگی خویش را مدیون امام کاظم می داند، من برای پرورش این حسنه در خویش 
از تو کمک می طلبم.

"وعلی بن موسی حجته "

مولایم!
اقرار می کنم ثامن الحجج هشتمین حجت حق در زمین است .ای جلوه ی نام رضای حق ، مرا به برکت رضایت رضا ، برمشیت الهی راضی کن.

"ومحمد بن علی حجته"

مولایم!
اقرار می کنم جود، بخشایندگی خویش را از دامن جوادالایمه برچیده است ، دعایم کن تا مزین به جود جوادالایمه گردم.

"وعلی بن محمد حجته"

مولایم! 
به هدایت ها و راهنمابی های امام هادی شهادت می دهم و از تو می خواهم با هدایتهای او مرا به حق برسانی.

"والحسن بن علی حجته"

شهادت می دهم پدر بزرگوارت حجت خدا در زمین است ، حسن خلق از بارزترین صفات ایشان است مرا به حسن خلق او مزین ساز .مولایم! 
مرا بر حجیت اجدادت یاد آور باش تا دچار کمترین نسیانی به آنان نشوم.

"واشهد انک حجه الله"

مولایم! 
شهادت می دهم تو حجت خدا بر منی و وجود مبارکت پایه و اساس هستی است .

مولایم ! 
اقرار می کنم شادیم صد چندان است زیرا در ایامی به سر می برم که تو نیز در همان زمان زندگی می کنی و در فضایی نفس می کشم که بازدم تو آن فضا را معطر کرده است.

شادمانم که معلمی چون تو مرا بر مصیبتهایم صبر می دهد.
شادمانم که معلمی چون توبر غلطهای زندگیم مذکِر است.
شادمانم که لحظات زندگیم بدست تو امضا می شود.
شادمانم که شادمان بودنم با تو است.

گواهی می دهم که توحجت خدا در زمینی 
اگر زمین پا برجا و آسمان برافراشته است ، اگر ستارگان درخشان در حرکتند و خورشید نور افشانی می کند و ماه برگرد هستی وجود طواف می کند همه از برکت وجود توست و اگر جهان در گردش است بر گرد وجود تو می گردد.

مولایم! 
در این فراز، برای شهادت دادنم تو را می بینم آنگاه که می گویم "اشهد انک" 
تو مخاطب منی.دیگر میان من و تو فاصله ایی نیست که صدای شهادت من به گوش تو برسد .

شهادت می دهم که تو جلوه ی اسماء خدای سبحانی.
تو را حجت نام جامع وکامل خدای سبحان الله می دانم.
تو تنها بر نعمات تربیتی وعلمی ...حجت نیستی بلکه در تمام خیرات حجت خدا بر منی.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۸
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی