دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

امام زمان عج(27)

شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۹، ۰۳:۲۰ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

اسلام علیک یا بقیه الله

"اشهدک یا مولای ان علیاََ امیر المومنین حجته...

مولایم!

شهادت می دهم حضرات معصومین نوری واحدند اما من از هریک،خیری متفاوت طلب می کنم.

اجداد مطهرت هریک دلیل و برهانی از ناحیه حضرت حقند ، من تو را بر حجیت تک تک آنها شاهد می گیرم. ایشان دلیل و برهان زندگی من هستند.از تو می خواهم برای پذیرش قلبی این براهین مرا بر دانسته هایم عاشق تر کنی.

مولایم !

در این فراز ،من تو را بر ولایت اجدادت شاهد می گیرم.آنان حجت های خدا بر بشریت اند و دلایل واضح و روشنی هستند برای رهایی من از ضلالت به سوی نور.

در زیارت آل یس اجداد مطهرت را امام نمی خوانم بلکه هریک از آنها را جدا جدا و تک تک حجتهای خداوند سبحان می دانم.زیرا که خدا به وجود آنان احتجاج می کند.

تو در این زیارت به زائر خود چنان بصیرتی عطا می کنی که یقین دارد خداوند برای رهایی او از انواع رذایل اخلاقی و اعتقادی وجود مقدس معصومین را به عنوان حجت و راهنما قرار داده است.

مولایم!

تو را بر تمام باورهای قلبیم شاهد می گیرم و به جایگاه ائمه در زندگیم اقرار می کنم.

اقرار می کنم که علی نشان علو حضرت حق در عالم امکان است و هستی و آنچه هستی نام دارد ، همه در پرتو وجود اوست.

اقرار می کنم اگر تصویری از عبودیت محض انسان را طلب کنم باید علی را بشناسم.

اقرار می کنم علی اشکارترین حقیقت هستی است.اقرار می کنم خانه علی خانه ولایت است و تنها خانه ای است که درش به بیت نبوت گشوده می شود و انسانیت ، عشق، عرفان و ایمان زاییده همین خانه است.

اقرار می کنم اگر در خداشناسی هنوز به پاسخ سوالهایم واصل نشده ام از حقیقت علی بی خبرم.

اقرار می کنم هر کس می خواهد از غفلتهایش هجرت کند و به کمال دست یابد، باید خود را آویز حلقه در خانه علی کند زیرا والاترین نوع کمال در بیت علی توزیع می شود.

مولایم !

اقرار می کنم امیرالمومنین و اهل بیت ایشان ، آرمانهای زندگی من هستند، تو را بر این آرمانها شاهد می گیرم.

اقرار می کنم فاطمه ناموس خلقت است و من برای قوت گرفتن در بندگی به دامن ناموس خلقت پناهنده می شوم زیرا توان و قوت عالم از خانه فاطمه توزیع می گردد.

اقرار می کنم اگر درپی بصیرت ، نور، معرفت و بینش هستم باید حلقه بیت فاطمی را بکوبم.

مولایم !

اقرار می کنم خلقت زاییده کوثر فاطمی است.اقرار می کنم برای ایمن گشتن از نا امنی های دنیا به دامن مادرت فاطمه پناهنده می گردم.

اقرار می کنم چون خواهان احکام الهی هستم به مادرت فاطمه والاترین معلم خلقت پناهنده می شوم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۷
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی