دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

امام زمان عج(22)

دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا بقیه الله

"السلام علیک فی اللیل اذا یغشی والنهار اذا تجلی"

سلام ما بر تو در شب تار و روز روشن

اهل دل، لیل را روزگار غیبت معنا کرده و گفته اند در این روزگار صابران ظهور ، برادران پیامبر به شمار می ایند.

اگر شما مددی کنی و مرا در شمار صابران جای دهی سعادت دنیا و آخرتم تضمین می شود ، مرا به این فیض نایل کن.

امام صادق علیه السلام فرمود : در زمان غیبت همه غربال می شوند تا میزان عاشقی افراد معلوم شود.

مولایم !

مرا در این غربال، عاشق تر کن تا سربلند باقی بمانم.

مولایم !

ای همیشه حاضر و ناظر! اگر اذان حضور در ظهورت را برای من امضا نمودی یاریم کن تا در آن روزگار گرفتار پرده های جهالت و منیّت خویش نشوم.

مولایم!

در این فراز من با اهل دل همراه می شوم تا زمان را، زمان ظهور معنا کنم و بگویم چشم دلم را بگشای تا تو را چون حاضرین در دوره ظهور ببیند و آنگاه بر قامت رعنایت سلام دهد.

شبی را که تو اذن دهی تا در خدمتت سپری کنم بیاد ماندنی و جاودان است . 

مولایم! 

چون با این فراز به تو سلام می گویم امید دارم که پاسخی از تو بشنوم تا آن شب، شب قدر زندگیم شود .

تو خیرات پنهانی خویش را در ظرف زمانی شب انجام می دهی.

 با این سلام از تو می خواهم تا مرا در سایه خیرات شبانه ات جای دهی. 

مولایم! 

در این سلام به شب و روزت جدا سلام می دهم زیرا هر زمان از ویژگی خاص خویش برخوردار است و من امید دارم به لطف تو از برکت هیچ زمانی غفلت نورزم.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۲
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی