دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

ستاره های هدایت (41)

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۵۲ ب.ظ

چرا مسیح کرستان ترا میخوانند؟

بسم الله الرحمن الرحیم

محمد مسیح کردستان

ماه شعبان فرا رسیده بود و حال و هوای جشن و شادی در همه جا موج میزد. به حاج آقا پیشنهاد کردم در ایام شعبان، سفری به تهران داشته باشیم تا بچه ها هوایی عوض کنند. ایشان هم ما را به تهران فرستادند.محمد می گفت:
چند شبی نگذشته بود که در عالم خواب، آقا اباعبدا لله الحسین(ع) را دیدم که به خانه ما آمده و دنبال چیزی میگردند. از حضرت پرسیدم: آقا، چه میخواهید؟
فرمودند: میخواهم چیزی را از شما بگیرم.وقتی گفتم: آقا شما اختیار ما را دارید، این چه فرمایشی است که میفرمائید؟! فرمودند: آمدم زیارت، شما اینجا چه میکنی؟چرا کردستان را رها کرده ای؟! گفتم: خسته شده ام، از کردستان خسته شدم و تسویه کردم
.
حضرت با تعجب نگاه عمیقی به من کرد و فرمود: نه ،به کردستان برو و ادامه داد: می خواهی برایت حکم جدیدی بزنم؟! بعد حکمی به دست من داد، وقتی نگاه کردم دیدم حکم، درست مثل سربرگ های سپاه بود، آرم هم داشت، به محل امضایش دقت کردم، دیدم نوشته است: فرمانده سپاه خراسان  علی بن موسی الرضا(ع) از طرف محمد بروجردی.
خوب که نگاه کردم دیدم امضای پای نامه امضای شهید بروجردی است.
خواب، واضح و گویا بود، هیچ احتیاجی به تعبیر و تأویل نداشت، صبح که از خواب برخواستم یک راست به محل کارم بازگشتم. جایی که به هزار مشقت آن را رها کرده بودم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۴
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی