دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

رضای غریب (17)

شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۴۳ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

از روز اول ثبت نام در سپاه با شهید رضا چراغی بودم. از خصوصیات بارز ایشان شجاعت، شهامت، تقوا و اخلاق حسنه بود. بینش نظامی و فکر سیاسی ایشان بسیار بالا بود. از تمام شهدا از جمله شهید همت در لشکر و جاهای مختلف بسیار یاد می شود که حقشان است و باید از شهدا یاد شود اما از شهید چراغی کمتر یاد می کنند و سخنی از ایشان به میان نمی آید بنابراین خاطره ای از شهید چراغی زنده نمی شود.

 در گیلانغرب بودیم. یک روز عراقی ها حمله کردند. تعداد ما حدود 40 نفر بود. اسلحه و مهماتمان بسیار کم بود. ایشان تحلیل کرد که از سمت چپ و مقابل تهدید نخواهیم شد و دشمن از سمت راست حمله می کند. همین طور هم شد. جناح سمت راست را پوشش دادیم؛ دشمن تصمیم داشت از همین جناح بالا بیاید که بنده به همراه شهید چراغی و یکی دو تا از برادرها پایین رفته و توانستیم تعدادی از عراقی ها را بزنیم که با این تدبیر جلوی پاتک عراقی ها را گرفتیم. مدیریت شهید چراغی باعث شد راه دشمن در این منطقه مسدود شود که به نفع منطقه بزرگی از گیلانغرب تمام شد. (راوی: شهید محمدرضا دستواره)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۶
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی