دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

رضای غریب (15)

پنجشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۲۱ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

چرا از «من» استفاده کردم

سال 1361 به عنوان نیروی امدادگر به خرمشهر اعزام شدم. همسر شهید ممقانی من و آقا رضا را به هم معرفی کرد. برای دیدار اول به سمت جاده خرمشهر رفتیم و با ماشین در حرکت بودیم. به قول امروزی ها، کافی شاپ ما در جاده خرمشهر بود. شهید چراغی بعد از ازدواج گفت جاده خرمشهر را برای صحبت کردن انتخاب کردم تا خاطره اش در ذهنت بماند. شروع به صحبت که کرد، گفت «من رضا چراغی هستم». بعدها به شهید گفتم من که می دانستم اسم و فامیل شما چیست، چرا خودتان را معرفی کردید. شهید به فکر رفت و ناراحت شد. می گفت چرا از کلمه «من» استفاده کردم و گفتم «من رضا چراغی» هستم. شهید آنقدر بزرگوار بود که هیچ گاه لفظ «من» را به کار نمی برد. (راوی: همسر شهید چراغی)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۴
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی