دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

موفقیت

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۴۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سخت کوشی کلید موفقیت است؛ موفقیت های بزرگ نه با زور و قدرت، بلکه با مداومت و پشتکار حاصل می شوند. "ساموئل جانسون"

اگر اشتیاق شما برای موفق شدن بیشتر از ترس شما از شکست خوردن باشد شما حتما موفق خواهید شد.

موفقیت تنها نصیب معدودی می شود و این در حالی است که کثیری از مردم در رویای موفقیت به سر می برند. چرا؟

من در رقابت با هیچ کس جز خودم نمی باشم، هدف من مغلوب نمودن آخرین کاری است که انجام داده ام.

نمی توانم فرمول موفقیت را برای شما بیان کنم؛ اما اگر فرمول شکست را می خواهید آن است که بکوشید همه را راضی نگه دارید

مردی قوی هیکل در چوب بری استخدام شدوتصمیم گرفت خوب کار کند

روز اول 18 درخت برید.رییسش به او تبریک گفت و اورا به ادامه کار تشویق کرد.روز بعد با انگیزه بیشتری کار کرد ، ولی 15 درخت برید.!!!!

روز سوم بیشتر کار کرد،اما فقط 10 درخت برید.به نظرش امد که ضعیف شده

پیش رییسش رفت .عذر خواست و گفت:

نمی دانم چرا هرچه بیشتر تلاش می کنم،درخت کمتری می برم!

رییس پرسید: آخرین بار کی تبرت را تیز کردی؟

او گفت: برای این کار وقت نداشتم.تمام مدت مشغول بریدن درختان بودم !

برای اینکه در دنیای رقابتی امروز همیشه حرفی برای گفتن داشته باشید ، باید برای به روز کردن خودتان وقت بگذارید ..✅ اگر همان کاری را انجام دهید که همیشه انجام می دادید، همان نتیجه ای را خواهید گرفت که همیشه می گرفتید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۳۱
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی