دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

با صیاد دلها در نهضت خاطره گویی(12)

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۵:۵۹ ق.ظ

 

* پدرتان معمولا تأکیدات و سفارشات ویژهای هم به شما داشت؟

توصیه همیشگی پدرم ایستادگی بر سر هدف، و دفاع از کلمه حق در هر شرایطی بود و تأکید داشتند که این ۲ امر مهم تنها در سایه قرار گرفتن در خط اصیل ولایت حاصل میشود.

پدرم توصیه همیشگی ایشان این بود که تبعیت از ولایت، در همه جا و در همه حال معیار ما در تمامی گزینشها اشاره ایشان است.

به یاد دارم که پدرم در زمان شهادت شهید لاجوردی گفتند: برای رساندن پرچم مقدس انقلاب به صاحب اصیلش حضرت مهدی (عج)، باید در ولایت ذوب شد.

اما شهید صیاد شیرازی بیشتر تلاش میکردند تا در عمل خود بسیاری از خصوصیات و ویژگیهای اخلاقی را به ما بیاموزند و حتی در مسائل انقلابی، اجتماعی و اسلامی را به ما به همین روش انتقال میدادند.

اما ایشان یک توصیه را به عنوان وصیت به ما گفتند و آن هم نماز اول وقت بود واین وصیت را در یکی از نمازهای جماعتی که در منزل داشتیم در بین دو نماز به خانواده گفتند: تنها وصیت من این است که تلاش کنید نمازهای خود را اول وقت بخوانید» و این حرف را یک هدیه از سوی خود به ما ارائه کردند.

هر جمعه در بین مردم به نماز میایستادند و آن را به هر برنامه دیگری اولویت میدادند و همیشه به من توصیه میکردند که نماز جمعه، مرکز وحدت، عشق و ایمان به رهبری است.

ایشان در قنوت هم دعاهای مختلف را میخواند ولی در پایان قنوت دعای "اللهم اید آیت الله العظمی خامنهای اللهم حفظه و وفقه و ثبته" را همیشه قرائت میکردند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۳۱
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی