دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

گفتم

جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۳۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 
• گفتم دقت کردی تو این روز ها همه اعتقاد دارند مثل دوران دفاع مقدس باید عمل کرد زمان دفاع مقدس چه اتفاقی افتاد که امروز خواست عام و خاص تکرار آن است 
• گفت دشمن با اتحاد جهانی به فکر نابودی ایران عزیز بود غیرتمندان قد علم کردند ایران عزیز را نجات دادند
• گفتم یعنی اون روز همه ایران توانمند
و فقیر دولتی و غیر دولتی همه تهدید می شدند
• گفت آره یه حرکت جهادی با باور ما می‌توانیم سرتاسر ایران را شکل گرفت همه به میدان آمدن مقابل دشمن قد علم کردند با مقاومت شون دشمن را به زانو در آوردن 
• گفتم شنیدم تو مساجد حسینیه ها پشتیبانی فعال داشتند 
• بیمارستانها شبانه روز تلاش می‌کردند
• برای رسیدن به جنگ می جنگیدند
• زمان جنگ با کسری بودجه روبه‌رو نشدیم 
• همه باور کردند ما میتونیم
• گفتاگه غیرت داشته باشی احساس غربت نمی کنی

اگه غیرت داشته باشی شکست محاله

اگه غیرت داشته باشی مانع جلو پات معنا نداره

اگه غیرت داشته باشی نمیگی من تنها هستم باید کمک داشته باشم
• زمان دفاع مقدس میدان دست غیرتمندان بود

گفتم راستی حق دارند امروز اونایی که تو بیمارستان ها اونایی که تو مساجد اونایی که تو کوچه پس کوچه ها اونایی که دارن به مردم کمک می‌کنند و اونایی که شب و روز به فکر حل مشکلات این مردم هستند حق دارند زمزمه کنند ما هم مثل رزمندگان دوران دفاع مقدس می خواهیم خالق حماسه باشیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۲
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی