دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

خاطراتم (2)

شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۹، ۰۴:۰۸ ب.ظ

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اسد شاملو (2)

صبح وارد مدرسه شدم دیدم یکی از طرفداران منافقین کاغذی دست دارد که رویش نوشته وامرو شوری بینهم

رفتم جلو گفتم اینجا نوشتی امر شوروی بینمون باشه

طرف شدید بهش برخورد با صدای بلند جواب داد در جوابش گفتم اگر تابع قرانی چرا توی روزنامه مجاهد ایات را تحریف میکنید

بحث شدت گرفت یکی از سال بالاییها از پشت یقه پیراهن من را گرفت کشید چند قدم عقبی رفتم برگشتم تا کاری کنم دیدم اسد طرف را بدیوار چسبانده طوری که پاهایش رو زمین نیست

بهش گفت بلد نیستی حرف بزنی بلدی که کتک بخوری

تومدرسه ما زبان بودیم اسد بازو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۶
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی