دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

دانشمند شهید شهریاری

پنجشنبه, ۱۶ فروردين ۱۴۰۳، ۰۵:۱۶ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 
 

 خاطره ای از شهید دکتر مجید شهریاری ، یکی دیگر از داشمندان هسته ای ایران


🔹یکسری از اساتید کمتر در دانشکده حضور دارند. دانشجوهای آن‌ها را هم کمتر میبینید. امّا اساتیدی که بیشتر حضور دارند، دانشجوهای‌شان دائماً با آن‌ها هستند. گروه کاربرد پرتوها همین‌طور است. پنج شنبه، جمعه، ساعت ده شب، ساعت یازده شب، ماه رمضان، شب قدر هر زمان ما از جلوی محل کار آنها رد میشدیم، می‌دیدیم که مانده‌اند و دارند پروژه‌هایشان را انجام می‌دهند. این به خاطر پشت کار خود دکتر(شهریاری ) بود. دانشجو‌ها که ایشان را می‌دیدند علاقه‌مند می‌شدند به روشی که ایشان برای کسب علم داشتند و همین الگو را برمی‌داشتند. 

منبع: کتاب شهید علم، جلد اول، ص47📚


▫️ آنها و هزاران جوان نخبه و پرانگیزه این کشور سالیان دراز با تلاش شبانه روزی خود صنعت هسته ای ایران را به رشد و بالندگی رساندند و بدون دست دراز کردن به کمک دیگران!

‼️... ولی مردان سیاست، با آسانی فریب سیاسی کاری‌های بیگانگان را خوردند و با پذیرفتن خواسته های آنان، داوطلبانه چرخ‌های صنعت هسته‌ای کشور را از کار انداختند❗️ ...به تصور آنکه گشایشی بوجود آید و مشکلات رفع شود ولی به عکس جواب داد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۱۶
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی