دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

سخن زیبا 827

شنبه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۰۸:۱۰ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 
او می گفت از آنها شروع می شود 
من میگفتم از « ما » شروع می شود .
می گفت باید از مبنا و زیر ساختها شروع کنند
میگفتم نه اول باید از خودمان شروع کنیم
میگفت در کاری که به تو مربوط نیست دخالت نکن
میگفتم به چیزی که جزئی از ماست نمی شود بی توجه بود
میگفت بالادستیها باید اراده کنند و بخواهند
میگفتم خودمان باید عزم و اراده داشته باشیم و بخواهیم
مانده بودم چگونه حرفم را ثابت کنم فکرم به جایی قد
نمی داد .
تحلیل بلد نبودم . درک درستی از واقعیتها نداشتم . ظرفیتها برایم گنگ و مبهم بودند باید روشی برای تحلیل پیدا میکردم درست هم بود بدون سند و مدرک نمیتوانستم حریف ابهام و انکار این و آن شوم . باید از اراده و حرکت و تغییر و تکامل مجسمه ای میساختم و همه را به دیدن آن دعوت میکردم باید تجربه ها و تحلیل ها را بر استدلالهای منطقی سوار میکردم تا به قاعده تبدیل شوند . جست وجو را شروع کردم بیرون کشیدن سوزن از انبار کاه نیاز به سرنخ داشت تازه کار بودم و اول از همه سراغ کاربلدها رفتم .
تا من خودم در فهمیدن به جایی که بتوانم بفهمانم نرسم نمیتوانم ادعا کنم که فهمیده ام 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۲۸
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی