دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

کلام حق 281

شنبه, ۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۰۵:۵۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 
💠 *خواستڪَارم مرا رد ڪرداما ناامید نشدم چون توڪلم فقط بر الله بود وبس ...*
💠من یڪ دختر دینی و پایبند به اخلاق اسلامی بودم.
سالها ڪَذشت و ڪسی از من خواستڪَاری نڪرد
دخترهای جوانتر از من  ازدوج ڪردند و مادر وصاحب فرزندانی شدند.
💠عمرم به 34 رسید. یڪ روز یڪی برای ازدواج با من حاضر شد،..خیلی خوشحال بودم که سر وسامان میڪیَرم..
  ما باهم عقد ڪردیم دو روز بعد مادر شوهرم آمد و با دیدن من ڪَفت

 عمرت  بنظرم به 40 سال میرسد..!🤔
💠 من ڪَفتم 34 ساله هستم...
 او ڪَفت این سن برای بدنیا 

آوردن بچه مناسب نیست و من تشنهٔ دیدن نوه  های خود هستم.!
💠مادرش نڪاح من را با پسرش فسخ ڪردورفتند ...
 😔شش ماه را با غم و اندوه سپری ڪردم و پدرم برای اینڪه غم خود را فراموش ڪنم منو به حج عمره فرستاد،رفتم به سفر عمره و در حرم مکی کنار بیت الله وکعبه مشرفه  نشسته و در حال دعاورازونیاز با الله بودم ڪه صدای زیباودلنشین
 یڪ زن توجه مرابخودش جلب کرد..آن زن یڪ آیه قرآن را تلاوت میڪرد و بارها آنرا تڪرار میڪرد
*🌟 [وکان َفضلُ اللهِ علیکَ عظیما]🌟*

 وفضل و مهربانی بزرڪَ الله شامل حال تو شده.

 ..غم  واندوه خود را با او شریڪ ڪردم مرا در آغوش ڪَرفت و این آیه را تڪرار میکرد

*🌟 [ولَسَوفَ یُعطیکَ ربُکَ فَتَرضی]*
 و بزودی  الله بتو عطایی خواهد بخشیدکه ترا خشنود خواهدکرد...💐
 ☺️بعد از انجام مناسک عمره وعبادت 
خیلی راحت شدم و به خانه برڪَشتم ڪه ناڪَهان رحم وفضل الهی شامل حالم شد و  یڪ خانوادهٔ دیندار به خواستڪَاری ام آمدند، باکمال میل و خوشحالی پذیرفتم و ازدواج ڪردیم و شوهرم مرد دینداری بود.
💠به من و خانواده ام احترام زیادی میڪَذاشت و من نیز احترام شان را میڪردم، عمرم به 36 رسید..
ماهها زندڪَیمون فارغ هرگونه  از رنج ومشقت،شاد وبا ایمان  ڪَذشت و محبت اولاد در دلم جا ڪَرفت وآرزوی مادرشدن داشتم ..
برای آزمایش نزد دڪتر مراجعه ڪردم بعد از معاینات دڪتر ڪَفت مبارڪ باشد!🌹
نیازی به معالجه نیست تو حامله هستی، ..
تا هنڪَام زایمانم هیچڪَونه معاینهٔ برای تعیین جنسیت بچه  انجام ندادم و هر آنچه بود را فضل الله میدانستم، بعد از زایمان ،شوهرم و خانواده اش در اطرافم نشسته و میخندیدن، 😌..
 وقتی پرسیدم چرا میخندین؟
 آنها چی جوابی دادند؟
 یکصدا همهٔ شان گفتند یک پسر و یک دختر است..توصاحب فرزندان دوقلو شده ای.
با شنیدن این حرف اشڪ خوشحالی از چشمانم جاری شد و دوباره یاد آن خانم در حرم شریف مکی و آیه ای را ڪه بارها تڪرار میڪرد افتادم 
*[ولسوفَ یُعطیکَ رَبُّکَ فَتَرضی]*
 یعنی ڪه کلام الله متعال حق است👌☝️
 *[وَاصبِر لِحکمِ رَبِّکَ فَإِنَّکَ بِأَعیُنِنَا]*

💠منتظر فرمان پروردگار خودت باش وصبرپیشه کن، ما تو را میبینیم واز تومراقبت میکنیم.
*این بود ڪه هرڪَز ضعیف وناتوان وناامید نشدم وتنها به الله خودم ایمان داشتم☝️ و این بزرگترین دلخوشی من بود وهست*
☝️پس توهم امیدوارباش.. خواهرم برادرم تنها به الله متعال توڪل ڪنید قطعا ناامید نخواهید شد!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۱۳
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی