دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

شهید جعفر جنگروی

شنبه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۲۷ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 

فرازهایی از وصیتنامه شهید جعفر جنگروی

خدایا! تو خود می دانی که بیشتر اوقات در این فکر هستم که توشه ای جهت آخرت کسب کنم ولی هر چه فکر می کنم بهتر از این نمی یابم که به سپاس نعمات بیکران خدا، جان ناقابل خود را که برای خودم گرانبهاترین سرمایه است را فدای راهت کنم.

خدایا! خود آگاهی که در شب‌هایی که خواب دوستانت، یعنی شهدا را می‌بینم چقدر افسوس می‌خورم که نمی‌توانم خود را به قافله آن بزرگواران برسانم و در اوقاتی فکر می‌کنم آیا این نعمت بزرگ نصیب من درمانده هم خواهد شد یا نه، در این مطلب می‌مانم و فقط مجدداً از آن شهدا می‌خواهم که به خوابم بیایند.

از برادران می‌خواهـم که در کنـار مـطالعات و درس ‌های مدرسه‌ای، مطالعات اسلامی خـود را کامل کنند به وسیله درس‌های حوزه. البته همیشه سعی کنند درسشان خوب باشد.

من در زندگی انفاق را خیلی دوست دارم پس خواهش می‌کنم هر ماه مقداری پول به آدم‌های مستـحق در این زمان به جنگ زده‌ها بدهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۲۹
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی