دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

امام زمان عج 953

شنبه, ۲۵ فروردين ۱۴۰۳، ۰۴:۵۲ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

🥀 «امام؛ مغموم از توقف‌ها»
  💠 آیت ‌الله کشمیری می‌فرماید: «اگر می‌بینید غروب جمعه دلگیر می‌شوید، به خاطر دلگیربودن قطبِ عالم امکان است. 

💠روزهای جمعه نامۀ اعمال ما در دستان مبارک حضرت ولی عصر (عج) قرار می‌گیرد، ایشان اعمال شیعه را ملاحظه می‌کند و محزون می‌شود. 

💠وی مصدر عالم است و حزن و اندوهش به همۀ مشتقات می‌رسد.»

 ⬅️ امام عصر مشاهده می‌کند با وجود همۀ گشایش‌هایی که برای ما ایجاد کرده‌ است ما همچنان در امورات مختلف متوقف شده‌ایم؛ بنابراین محزون و مغموم می‌شود.
 
💠 در عبارت دیگری، آیت‌الله کشمیری می‌فرماید: 

«سعی کنید روزانه یک ساعت با امام‌تان خلوت کنید و با او رفاقت داشته باشید.»

 🍃 خود حضرت می‌فرماید: 

🔆 «وَ رابِطُوا إِمَامَکُمُ‏ الْمُنْتَظَرَ»

📘 بحارالأنوار، ج۲۴، ص۲۱۹
 
⬅️ گویا امام صاحب خانه‌ای است که ما را به داخل خانه دعوت می‌کند. جای تعجب است اگر ما همچنان پشت در بایستیم و با وی ارتباط برقرار نکنیم!

 او منتظر ماست که ما برگردیم
 ماییم که در غیبتِ کبری ماندیم...

 

من می‌دانم چه کارهایی دلت را می‌شکند و غصه‌دارت می‌کند؛ ولی باز هم آن کارها را می‌کنم؛ 

و می‌دانم چه کار کنم لبخند به لبت می‌نشیند و راضی می‌شوی از من؛ ولی چرا انگیزه‌ام برای آن کارها زیاد نیست؟

 اینها همه یک معنا دارد: من عاشق نیستم.

اگر هر شب این گونه از تو عذرخواهی کنم باز هم کم است: مرا ببخش برای این همه عاشق نبودنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۲۵
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی