دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

برادر احمد ۷۷

پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۲، ۰۷:۳۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 

🔹جایی که حاج احمد گریست💦

🔸 منطقه #اورامان به دلیل وضعیت خاص جغرافیایی و دارا بودن ارتفاعات مختلف، برای ما اهمیت ویژه ای داشت. یک سلسله از کوه های منطقه که در خطوط مزری بود، در اختیار عناصر #رزگاری بود و همین امر موجب شده بود تا ارتباط آن ها با حزب بعث به سهولت انجام پذیرد. در جلسه ای با حضور #حاج_احمد_متوسلیان، شهید #ابراهیم_مرادی، شهید #عثمان_فرشته، شهید #جلال_بارنامه، شهید #حسن_مدنی‌فرد تصمیم گرفته شد طی عملیاتی این ارتفاعات را از لوث وجود عناصر "رزگاری" پاکسازی کنیم.

▪️ به اتفاق یکی از #پیشمرگان با دوربین در حال کنترل و تحرکات دشمن بودیم که متوجه شدیم یک نفر مقداری بار را بر دوش گذاشته و یک گالن بیست لیتری را هم در دست دارد و به طرف پایگاه می آید. وقتی نزدیک تر شد متوجه شدیم جاوید الاثر #حاج_احمد_متوسلیان است که مقداری خرما و نفت را از یک فاصله دور بر دوش گرفته بود تا برای رزمندگان مستقر در پایگاه بیاورد. به استقبالش رفتیم و خواستیم بار را از دوشش پایین بیاوریم و خودمان حمل کنیم، اجازه نداد. علت را از او سوال کردیم، گفت: 

▫️من دارم وظیفه ام را انجام می دهم. وقتی وارد پایگاه شد، بعد از احوالپرسی و روبوسی با رزمندگان به شدت گریست. ابتدا تصور کردیم مشکلی پیش آمده است. وقتی از او سوال کردیم چرا گریه می کنی؟ گفت: ما در مریوان داخل شهر هستیم و از امکانات بیشتری استفاده می کنیم ولی شما بر روی خاک می خوابید، آن هم در کوه دور افتاده بدون هیچ نوع امکاناتی! خدمت واقعی را شما انجام می دهید. خدمت ما و شما هیچ وقت با هم قابل مقایسه نیست.
او را دلداری دادم و گفتم: شما در آنجا بهتر می توانید خدمت کنید، ما هم در اینجا! بنا بر این هر دو گروه جز رضای حق و خدمت به مردم نیست.

(نقل از: "محمدصالح  عبدی" همرزم شهید #عثمان_فرشته ، از پیشمرگان کُرد مسلمان)"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۲۵
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی