دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

پیشمرگ

چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۲، ۰۶:۱۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 

نشسته بودم کنار سید مقاومت (نصرالله). به خودم اجازه دادم و پرسیدم: «سیدنا، آقای ما! بعد از امام زمان (عج) و حضرت آیت الله خامنه ای، چه کسی در دل شماست؟ چه کسی را خیلی دوست دارید؟»

لبخندی زیبا روی لب‌های سید نقش بست و گفت: «تا حالا کسی چنین سؤالی از من نپرسیده بود، حاج قاسم سلیمانی.» و بعد ادامه داد: «اتفاقا دو سه روز پیش بعد از نماز صبح به فکر فرو رفتم. به ذهنم آمد اگر ملک‌الموت، حضرت عزرائیل از من سوال کند که باید یا روح تو را بگیرم یا روح حاج قاسم را، کدام را بگیرم؟ بدون درنگ می‌گویم روح من را بگیرد. چون می‌دانم حاج قاسم برای حضرت آقا وزنه‌ی سنگینی است. حاج قاسم برای ما و جبهه مقاومت خیلی زحمت کشیده است.»
با این که خودش نصرالله بود، اما حاضر بود پیشمرگ حاج قاسم شود.

✍️ حجت الاسلام هاشم الحیدری، معاون حشدالشعبی عراق
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۳۰
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی