دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

کلام شهید 53

شنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۱، ۰۳:۲۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

🔰 کلام شهید؛
خدایا!
اینک در دم آخر عمر نمی دانم که چه بگویم نمی دانم که از کدامین کارهایم ناله کنم برای کدامین گناه خود طلب عفو کنم.

خداوندا!
اگر من خطا کارم اگر اوامر تو را انجام ندادم و از کلام تو سرپیچی کردم

 به گناهانم معترفم که کوتاهی و سهل انگاری در انجام فرائض و واجبات کرده‌ام و امید آن دارم که حداقل مرگ را برای انقلاب ثمربخش قرار دهد و شهادت را نصیبم کن شاید که این طور مردن برای کم کردن مجازاتم موثر باشد.


🌷شهید سید علی محمودیان، قاری قرآن مداح اهل بیت و هنرمند خوشنویس ۲۹ شهریور در خانواده ای متدین و مذهبی در تهران در سال ۱۳۴۷ دیده به جهان گشود.
وی سرانجام ١٨ فروردین سال ۱۳۶۶ در عملیات کربلای ۸ در شلمچه به شهادت رسید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۱۱
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی