دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

امام زمان عج(30)

چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۳:۵۶ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

اسلام علیک یا بقیه الله

"و اشهد ان النشر حق و البعث حق "

زنده شدن و برانگیختن مردگان حق است.

شهادت می دهم که نشر هر منتظری در قیامت با دیدار تو صورت می پذیرد.

بعث خارج شدن از قبر است با این شهادت در خواست می کنم مرا از گورستان منیّت هایم نجات دهی تا قائم شوم و آماده قیام برای تو گردم.

مولایم !

در این فراز شهادت می دهم که تصویر اعمال دنیایی ام در آینه حقیقت قیامت به تصویر کشیده می شود ، تصویر اعمالم را چنان کن که مایه زینت توباشم.نه باعث ازار و اذیت تو

قیامت ، تصویر باطن زندگی من است از تو می خواهم تا قیامتم را در دنیا، قائم کنی زیرا تو از تمام پشت پرده های زندگی ام آگاهی.

میدانم هر کس با امام خود محشور میشود کمکم کن دغدغه من تو باشی تابع تو باشم با کردارم در جستجوی تو باشم

مولایم!

گروهی با وساطت تو در همین دنیا از گورستان عالم ماده وافکار ناسالم رها می شوند و به حیات تازه و جدیدی دست می یابند ، دعایم کن که در زمره این گروه جای گیرم.دستم بگیر تا رها شوم چشمم را باز کن تا بینا شوم اراده و همتی عطا کن تا در رکابت باشم

مولایم!

می دانم اگر زائر حقیقی تو شوم میان خود و قیامت فاصله ایی نمی بینم.

قیامتِ هر منتظرِ صادقی، در دنیا قائم می شود و او به شکرانه این قیام به بندگی خدای تو همت می ورزد.

عبارت و اشهد ان النشر حق از نظر اهل فن این است  که هم بازگو کننده قیامت من است و هم احیا کننده قلبم بعد از هر توبه است .

میشود توفیق توبه من همراه باشد با دویدن در رکاب تو باشد

مولایم !

منتظر نفس مسیحایی توام تاجهل ، غفلت ومعصیت ... حیات انسانی ام رابه سوی مرگ نکشاند .بلکه جهد و علم و اطاعت من با لطف تو رقم بخورد

نشر ، زمان دستیابی به حاجتهاست ، اگر نشر من در همین عالم شکل گیرد کافی است که خدایت تنها یک حاجتم را اجابت کند:

اللهم عجل لولیک الفرج

و میدانم غیبت تو برای کسانی است که با تو بیگانه هستند همراهان تو خواهان فرج تو هستند از غیبت تو بویی نمیبرند

مولایم!

قیامت یوم الجمع است ، آن روز همه کاینات به سوی باب الله حضرات معصومین رجوع می کنند، اگر چشمان من در دنیا لیاقت دیدارت را داشته باشد ، قیامت در رجوع به تو حیران نخواهد بود.کسی گم شده دارد که میداند دنبال که میگردد اما کسی که نمیداند دنبال که میگردد او حیران است و به چه کنم چه کنم دچار شده

مولایم !

قیامت یوم الدین است ، آن روز شمس حقیقت از حجاب تعینات خارج می شود.ای شمس حقیقت همچنان که الطافت در دنیا بر من می تابد در قیامت محرومم مساز .

مولایم !

قیامت یوم تبلی السرایر روز کشف سرایر است .روزی که اعمال و کردار من به طور کامل بر تو عرضه می گردد، نگاهی از لطف بر آن طومار پر از گناهم بیافکن که پیش از این شرمنده ی تو و خدایت نباشم .

مولایم !

قیامت یوم الحسره است، روزی که حسرتها و ندامتها برای من سودی نمی بخشد من درآ ن روز چشم بر الطاف تو می دوزم تا در آتش حسرتهایم نسوزم.

مولایم!

قیامت روز سر شکستگی بندگان است ، روا مدار که در دنیا وآ خرت سر شکسته ی وفاداری ها، محبتها و مهربانیهای تو باشم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۱
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی